HTML

Karaoke Blog

Énekelj te is! De hol, mikor, mit, és mikor van nyitva, mibe kerül, ki látta már, neked nincs meg az a kar, mivel és tényleg olyan jó az a karaoke pub?

Friss topikok

Linkblog

Énekelni kell!

2011.05.30. 16:24 MorGorilla

 

Mi magyarok olyan szégyenlősek vagyunk, de miért? Pedig ugyan ki ne dudorászna a zuhany alatt? Ki ne énekelt volna cimborákkal? Miért ne tennénk ezt háttérzenére, egymás örömére - vagy épp bánatára. :) Na ez a karaoke. Nekem aztán tökmindegy, hogy milyen japán, maláj vagy urd tőről metszették a szót, a lényeg, hogy az ember kiadhatja magából egy kicsit a stresszt, segít az aláfestő zene, a szöveg és jó esetben a karaoke műsorvezető is. Na meg a haverok, akik veled együtt tolják. Közben zenefogyasztóból egy kicsit magad is előadóvá léphetsz elő – különösen, ha gyakorolsz is :)

 

Képforrás: Flickr

 

Azért indítottam ezt a blogot, mert nemzetközi szinten hiába tekint vissza évtizedes múltra a szórakozásnak ez a formája, itthon még mindig csak belebotlani lehet. Ha többet szeretnél megtudni róla, gyakorolnál otthon, vagy fogalmad sincs, hogy hol van karaoke lehetőség, akkor terveim szerint lesz egy blog, ahol többet tudhatsz meg, mégpedig ez. Itt. Engem is érdekel, úgyhogy megosztom veletek, hogy mit tapasztaltam, hol jártam, azt milyen helynek találtam ésatöbbi.

Szólj hozzá!

Címkék: a bevezető szórakozás az mi ének karaoke előadó

A bejegyzés trackback címe:

https://kornyikaraoke.blog.hu/api/trackback/id/tr362943666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása